Wolontariat Śledź nas
Komitet Igrzysk Europejskich 2023 komentuje zmiany w logotypie Igrzysk
23.09.2022 Media

Komentarz Komitetu Igrzysk Europejskich do artykułu na Wp.pl

W nawiązaniu do artykułu „Igrzyska bez dna”, przygotowanego przed Dariusza Farona oraz Pawła Figurskiego na stronie sportowefakty.wp.pl, pragniemy wyjaśnić pojawiającą się w tekście kwestię logotypu Igrzysk Europejskich Kraków Małopolska 2023.
Logotyp został stworzony przez firmę Advertstudio i zaprezentowany na rok przed rozpoczęciem Igrzysk Europejskich, podczas wydarzenia „One Year to go”. Znak został następnie skonsultowany z Europejską Unią Nadawców, która będzie odpowiedzialna za sprzedaż sygnału do innych krajów. EBU zrzesza wydawców telewizyjnych i radiowych z ponad 70 krajów, których przekaz dociera do ponad 100 państw świata. Ich wsparcie gwarantuje dostępność transmisji dla kibiców pod każdą szerokością geograficzną, a ich doświadczenie w realizacji telewizyjnej jest nie do przecenienia.

Po uwagach ze strony EBU, postanowiliśmy wprowadzić kilka technicznych zmian w logotypie, które mają zagwarantować jak najlepszą ekspozycję znaku podczas transmisji telewizyjnych z przyszłorocznych igrzysk. Korekta była więc udoskonaleniem pierwotnej wersji.

Komitet Organizacyjny Igrzysk Europejskich Kraków Małopolska 2023 stawia sobie za cel spełnianie najwyższych, światowych standardów w zakresie organizacji multidyscyplinarnej rywalizacji. Dotyczy to każdej kwestii: od brandingu po aspekty stricte sportowe.

    lub odwiedź nas na innych portalach

    Cookies

    Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.